Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трачук, С. В. | |
dc.contributor.author | Холодова, О. С. | |
dc.contributor.author | Сиротюк, С. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T09:13:19Z | |
dc.date.available | 2023-12-22T09:13:19Z | |
dc.date.issued | 2023-08-02 | |
dc.identifier.issn | 978-9934-26-337-8 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4861 | |
dc.description | Змістові лінії в підходах до тестування фізичної підготовленості школярів в різних країнах / С. В. Трачук, О. С. Холодова, С. М. Сиротюк // Фізична культура і спорт в європейському освітньому просторі : матеріали Міжнародної наукової конференції (2–3 серпня 2023 року, м. Влоцлавек, Республіка Польща). ─ Wloclawek, 2023. ─ С. 52-56. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-337-8-13 | uk_UA |
dc.description.abstract | Визначені нормативи і тести для оцінки фізичної підготовленості, повинні проводитися для кількох цілей: індивідуальних (планування вдосконалень, підготовка до конкретних завдань), громадськості в цілому (наприклад, для оцінки поточного стану фізичної підготовленності, оцінювання змін, досліджень). Загалом резюмуючи, наявність національних систем тестування фізичної підготовленості є важливим і ефективним інструментом забезпечення умов для сталого розвитку суспільства і векторів національних політик. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Фізична культура і спорт в європейському освітньому просторі | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | тестування | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.title | Змістові лінії в підходах до тестування фізичної підготовленості школярів в різних країнах | uk_UA |
dc.type | Report Abstract | uk_UA |