dc.contributor.author |
Трачук, С. В. |
|
dc.contributor.author |
Холодова, О. С. |
|
dc.contributor.author |
Сиротюк, С. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-22T09:13:19Z |
|
dc.date.available |
2023-12-22T09:13:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
978-9934-26-337-8 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4861 |
|
dc.description |
Змістові лінії в підходах до тестування фізичної підготовленості школярів в різних країнах / С. В. Трачук, О. С. Холодова, С. М. Сиротюк // Фізична культура і спорт в європейському освітньому просторі : матеріали Міжнародної наукової конференції (2–3 серпня 2023 року, м. Влоцлавек, Республіка Польща). ─ Wloclawek, 2023. ─ С. 52-56. DOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-337-8-13 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Визначені нормативи і тести для оцінки фізичної підготовленості, повинні проводитися для кількох цілей: індивідуальних (планування вдосконалень, підготовка до конкретних завдань), громадськості в цілому (наприклад, для оцінки поточного стану фізичної підготовленності, оцінювання змін, досліджень). Загалом резюмуючи, наявність національних систем тестування фізичної підготовленості є важливим і ефективним інструментом забезпечення умов для сталого розвитку суспільства і векторів національних політик. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Фізична культура і спорт в європейському освітньому просторі |
uk_UA |
dc.subject |
фізична підготовленість |
uk_UA |
dc.subject |
школярі |
uk_UA |
dc.subject |
тестування |
uk_UA |
dc.subject |
фізичне виховання школярів |
uk_UA |
dc.title |
Змістові лінії в підходах до тестування фізичної підготовленості школярів в різних країнах |
uk_UA |
dc.type |
Report Abstract |
uk_UA |