Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Круцевич Т. Ю. | |
dc.contributor.author | Гулюк Н. О. | |
dc.contributor.author | Погаcій Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T08:57:22Z | |
dc.date.available | 2023-12-22T08:57:22Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.other | DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).19 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4860 | |
dc.description | Вплив адаптивного фізичного виховання на розвиток дітей із затримкою мовлення в дошкільному навчальному закладі / Т. Ю. Круцевич, Н. О. Гулюк, Л. І. Погаcій // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. ─ Київ, 2023. ─ Вип. 5 (164). ─ С. 85-90. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).19 УДК: 796.011.3-056.264:376.36-053.4 | uk_UA |
dc.description.abstract | У оглядовій статті порушено актуальну проблему стосовно дослідження дітей із затримкою мовленнєвого розвитку в навчально дошкільному закладі. На основі аналізу науково-методичної літератури проаналізовано та узагальнено особливості психомоторного та когнітивного розвитку дітей з порушенням мовлення. Розглянуті найбільш ефективні засоби фізичного виховання та методи організації занять з дітьми із затримкою мовлення в дитячому соціумі. Результати. Встановлено, за даними літературних джерел, що для дітей дошкільного віку з затримкою мовлення характерні: відставання в показниках психічного та фізичного розвитку, рухових здібностей, комунікацій в спілкуванні з однолітками, порушується адаптаційні можливості в суспільстві, нестійка увага, внаслідок чого і відбувається погіршення настрою та самооцінки. Але водночас також існують тенденції щодо напрямів покращення засобів, методів та програм для якомога більш ефективних пошуків подолання цієї нозологічної проблеми в дитячому соціумі. Висновки. Розвиток дітей з порушенням мовлення мають суттєвий різний вектор в порівнянні зі здоровими дітьми, які навчаються в дошкільному навчальному закладі. Засоби фізичного виховання для дітей цієї нозології розглядається, як один з основних ланок покращення не тільки когнітивних та психомоторних функцій, але й включають заходи щодо покращення компонентів здоров’я, які містять в собі – психічний, фізичний, соціальний та духовний (моральний) розвиток дітей в дошкільному середовищі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | затримка мовлення | uk_UA |
dc.subject | розвиток мовлення | uk_UA |
dc.title | Вплив адаптивного фізичного виховання на розвиток дітей із затримкою мовлення в дошкільному навчальному закладі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |