dc.contributor.author |
Круцевич Т. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Гулюк Н. О. |
|
dc.contributor.author |
Погаcій Л. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-22T08:57:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-22T08:57:22Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.other |
DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).19 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4860 |
|
dc.description |
Вплив адаптивного фізичного виховання на розвиток дітей із затримкою мовлення в дошкільному навчальному закладі / Т. Ю. Круцевич, Н. О. Гулюк, Л. І. Погаcій // Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. ─ Київ, 2023. ─ Вип. 5 (164). ─ С. 85-90.
DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).19
УДК: 796.011.3-056.264:376.36-053.4 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У оглядовій статті порушено актуальну проблему стосовно дослідження дітей із затримкою мовленнєвого розвитку в навчально дошкільному закладі. На основі аналізу науково-методичної літератури проаналізовано та узагальнено особливості психомоторного та когнітивного розвитку дітей з порушенням мовлення. Розглянуті найбільш ефективні засоби фізичного виховання та методи організації занять з дітьми із затримкою мовлення в дитячому соціумі. Результати. Встановлено, за даними літературних джерел, що для дітей дошкільного віку з затримкою мовлення характерні: відставання в показниках психічного та фізичного розвитку, рухових здібностей, комунікацій в спілкуванні з однолітками, порушується адаптаційні можливості в суспільстві, нестійка увага, внаслідок чого і відбувається погіршення настрою та самооцінки. Але водночас також існують тенденції щодо напрямів покращення засобів, методів та програм для якомога більш ефективних пошуків подолання цієї нозологічної проблеми в дитячому соціумі. Висновки. Розвиток дітей з порушенням мовлення мають суттєвий різний вектор в порівнянні зі здоровими дітьми, які навчаються в дошкільному навчальному закладі. Засоби фізичного виховання для дітей цієї нозології розглядається, як один з основних ланок покращення не тільки когнітивних та психомоторних функцій, але й включають заходи щодо покращення компонентів здоров’я, які містять в собі – психічний, фізичний, соціальний та духовний (моральний) розвиток дітей в дошкільному середовищі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова |
uk_UA |
dc.subject |
адаптивне фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
дошкільний вік |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
затримка мовлення |
uk_UA |
dc.subject |
розвиток мовлення |
uk_UA |
dc.title |
Вплив адаптивного фізичного виховання на розвиток дітей із затримкою мовлення в дошкільному навчальному закладі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |