dc.description.abstract |
Гольф – престижний і респектабельний вид спорту, який активно розвивається
у світі і суттєво впливає на підтримку позитивного міжнародного іміджу будь-якої країни. Сьогодні він зазнає значних змін, в деяких випадках більше, ніж будь-який інший вид спорту, що не обмежується певною країною, а поширюється по всьому світу. Мета. Проаналізувати сучасний стан та виклики індустрії гольфу, можливості гольф-бізнесу та менеджменту, а також визначити інновації для створення стратегічного активу успішної конкуренції виду спорту. Методи. Системний аналіз; науково-методичної та спеціальної літератури, Інтернет-ресурсів; статистичних звітів та нормативних документів. Результати. Подано аналіз основних аспектів світового ринку гольфу, поточних можливостей і загроз, а також привабливість гольфу для інвестицій від бізнесу. Незважаючи на тенденції зростання розвитку гольфу на ринках, що розвиваються, рівень залучення та активності учасників перебуває на різних рівнях стагнації або навіть знижується на деяких традиційних ринках. Визначено, як зростання сектору спортивного бізнесу призводить до розширення освітніх програм управління спортом у вищих та інших навчальних закладах. |
uk_UA |