Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сергієнко Костянтин | |
dc.contributor.author | Джуха Хабіб | |
dc.date.accessioned | 2023-11-15T07:31:25Z | |
dc.date.available | 2023-11-15T07:31:25Z | |
dc.date.issued | 2020-04-08 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4813 | |
dc.description | Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором / К. М. Сергієнко, Х. Ш. Джуха // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матеріали ІІІ Всеукр. електрон. конф-ії, 8 квітня 2020 р. - Київ, 2020. - С. 100-101. | uk_UA |
dc.description.abstract | Основними методами фізичного виховання молодших школярів зі зниженим зором названі метод дистанційного керування, метод вправи по застосуванню знань, метод наочності, демонстрація рухових дій і спортивного інвентарю і метод стимулювання рухової активності. Слід зазначити, що при заняттях з дітьми з порушеннями зору необхідно враховувати, що виконання індивідуально дозованих фізичних навантажень сприяє поліпшенню стану зорових функцій і стимулює розвиток основних фізіологічних систем організму. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії | uk_UA |
dc.subject | адаптивне фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | послаблений зір | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.title | Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |