dc.contributor.author |
Сергієнко Костянтин |
|
dc.contributor.author |
Джуха Хабіб |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-15T07:31:25Z |
|
dc.date.available |
2023-11-15T07:31:25Z |
|
dc.date.issued |
2020-04-08 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4813 |
|
dc.description |
Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором / К. М. Сергієнко, Х. Ш. Джуха // Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії: матеріали ІІІ Всеукр. електрон. конф-ії, 8 квітня 2020 р. - Київ, 2020. - С. 100-101. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Основними методами фізичного виховання молодших школярів зі зниженим зором названі метод дистанційного керування, метод вправи по застосуванню знань, метод наочності, демонстрація рухових дій і спортивного інвентарю і метод стимулювання рухової активності.
Слід зазначити, що при заняттях з дітьми з порушеннями зору необхідно враховувати, що виконання індивідуально дозованих фізичних навантажень сприяє поліпшенню стану зорових функцій і стимулює розвиток основних фізіологічних систем організму. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інноваційні та інформаційні технології у фізичній культурі, спорті, фізичній терапії та ерготерапії |
uk_UA |
dc.subject |
адаптивне фізичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
з особливими потребами |
uk_UA |
dc.subject |
послаблений зір |
uk_UA |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk_UA |
dc.title |
Особливості організації занять з адаптивного фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з ослабленим зором |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |