Короткий опис(реферат):
Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія (галузь знань 22 Охорона здоров’я).
Мета дослідження: дослідити та порівняти особливості впливу різних підходів до ерготерапії на динаміку показників активності повсякденного життя, сенсорного профілю та якості життя дітей періоду першого дитинства з РАС впродовж реабілітаційної програми.
Практична значущість отриманих результатів полягає у тому, що вони сприяють розвитку ерготерапії, як складової комплексного підходу в реабілітації дітей з РАС в Україні. Отримані результати впроваджені у процес відновлювальної терапії дітей з РАС у центрі фізичної реабілітації «Фенікс», у навчальний процес кафедри фізичної терапії та ерготерапії Національного університету фізичного виховання і спорту України, зокрема в лекційні курси «Ерготерапія в педіатрії», «Ерготерапія в програмах
раннього втручання та першого дитинства» та «Терапевтичні заняття і вправи у ерготерапії», що підтверджено відповідними актами впровадження.
Бібліографічний опис:
Вітомська М. В. Формування активності повсякденного життя дітей періоду першого дитинства з розладами аутистичного спектра в загальній програмі ерготерапії : дис. ... д-ра філософії : 227 Фізична терапія, ерготерапія ; 22 / Охорона здоров’я / М. В. Вітомська. – Київ : НУФВСУ, 2023. – 181 с.