Доцільність впровадження новітніх методів та технологій на практичних заняттях з англійської мови

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Коробова, І. О.
dc.contributor.author Грищук, І. А.
dc.date.accessioned 2023-05-02T09:19:52Z
dc.date.available 2023-05-02T09:19:52Z
dc.date.issued 2023-02-26
dc.identifier.isbn 978-966-8219-86-3
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4507
dc.description Коробова І. О., Грищук І. А. Доцільність впровадження новітніх методів та технологій на практичних заняттях з англійської мови / І. О. Коробова, І. А. Грищук // Modern Reseearch in World Science : Proceedings of XII International Scientific and Practical Conference (Lviv, 26-28 February 2023). - Lviv, 2023. - С.749-752. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються інноваційні інтерактивні навчальні технології, які визначають кінцевий результат, активізують навчальний процес, стимулюють зацікавленість і підвищують мотивацію студентів до опанування іноземною мовою, сприяють їхньому саморозвитку й мобільності, творчості, самостійності і впевненості у процесі прийняття рішень. Ефективність упровадження комплексу передових форм і методів у викладацькій діяльності педагога залежить від усвідомлення викладачем доцільності їхнього поєднання та відповідності дидактичним завданням заняття. З огляду на вищезазначене, варто наголосити, що використання інноваційних педагогічних методів і технологій має величезне значення для оптимізації навчального процесу в сучасному навчальному закладі вищої освіти. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Modern Reseearch in World Science Proceedings of XII International Scientific and Practical Conference uk_UA
dc.relation.ispartofseries UDC 001.1;С. 749 - 752
dc.subject новітні методи та технології uk_UA
dc.subject інноваційні інтерактивні технології uk_UA
dc.subject практичні заняття з англійської мови uk_UA
dc.title Доцільність впровадження новітніх методів та технологій на практичних заняттях з англійської мови uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись