Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто найбільш дієві методи розвитку комунікативної компетенції при вивченні дисципліни
«Професійно орієнтована іноземна мова» у здобувачів II освітнього ступеня спеціалізації «Екологія спорту»
вищого навчального закладу спортивного профілю. Розглянуто основні проблеми, які виникають у викладачів
та студентів під час навчального процесу, та проаналізовано основні потреби студентів. Запропоновано алго-
ритм, який максимально ефективно допоможе студентам опанувати лексичний матеріал та застосувати його
на практиці. Проаналізовно початковий, основний та завершальний етапи розвитку комунікативної компетенції
при вивченні дисципліни «Професійно орієнтована іноземна мова» в межах описаного алгоритму. Крім того, роз-
глянуто: етапи семантизації, засвоєння правопису, етап репродуктивної практики та етап розвитку механізму
комунікативної компетенції. Запропоновано конкретні вправи для застосуванні на кожному етапі. Всі запропо-
новані методи були апробовані на заняттях з «Професійно орієнтованої іноземної мови» у здобувачів II освіт-
нього ступеня спеціалізації «Екологія спорту» вищого навчального закладу спортивного профілю.
Бібліографічний опис:
Алексєєнко О. Методи розвитку комунікативної компетенції при вивченні дисципліни «професійно орієнтована іноземна мова» у здобувачів II освітнього ступеню спеціалізації «екології спорту» вищого навчального закладу спортивного профілю / О. Алексєєнко // Актуальні питання гуманітарних наук. - Дрогобич, 2022. - Вип. 54. Т.1. - С.221-225.