dc.contributor.author |
Грищук І. А. |
|
dc.contributor.author |
Доценко Л. З. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-21T20:11:21Z |
|
dc.date.available |
2023-02-21T20:11:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4241 |
|
dc.description |
Грищук, І. А. Про організацію самостійної роботи при навчанні іноземній мові / І. А. Грищук,, Л. З. Доценко // Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько -теоретичні контексти та педагогічна практика: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (4 грудня 2020 р., м. Дніпро) / наук. ред. О. Є. Висоцька. - Дніпро: СПД «Охотнік», 2020. - С. 216. УДК 303 ББК 63.3 Н 53 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Оптимізація самостійної роботи припускає здійснення самоконтролю, наявність зворотного зв'язку, що досягається завдяки використанню комплексу програмованих підручників і навчальних посібників, технічних і аудіо-візуальних засобів і комп'ютерів.
Самостійна робота - двосторонній процес взаємодії діяльності викладача та студента, вона є одночасно засобом навчання і формою навчально-наукового пізнання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Неперервна освіта для сталого розвитку: філософсько -теоретичні контексти та педагогічна практика |
uk_UA |
dc.subject |
Організація самостійної роботи при навчанні іноземній мові |
uk_UA |
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
самостійна робота |
uk_UA |
dc.subject |
самоконтроль |
uk_UA |
dc.subject |
навчальний посібник |
uk_UA |
dc.subject |
програмовані підручники |
uk_UA |
dc.title |
Про організацію самостійної роботи при навчанні іноземній мові |
uk_UA |
dc.type |
Report Abstract |
uk_UA |