Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Вятчаніна, С.В. | |
dc.date.accessioned | 2023-02-05T19:53:22Z | |
dc.date.available | 2023-02-05T19:53:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2411-5983 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4130 | |
dc.description | Вятчаніна С.В Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення)і [Текст] / С. В. Вятчаніна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 52. - С. 106-110 | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових праць, присвячених проблемі адаптації іноземних студентів до навчання на підготовчому факультеті (відділенні) у ВНЗ України. На основі аналізу наукової літератури і результатів наших досліджень (1992−2016) на підготовчому відділенні Національного Університету фізичного виховання і спорту України встановлені основні труднощі адаптації іноземних студентів до навчання, а також провідні чинники, які забезпечують ефективність адаптації студентівіноземців (білінгвізм у суспільстві, формування моно- або мультинаціональних груп залежно від терміну заїзду студентів, посилення мотивації до навчання), а також ефективність організації освітнього процесу.Уточнено, що незалежно від етнопсихологічних особливостей студентів, провідну роль у процесі їх адаптації грає мотивація до навчання | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теоретичні питання культури, освіти та виховання .Збірник наукових праць | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 55; | |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
dc.subject | підготовче відділення | uk_UA |
dc.subject | моно- і мультинаціональні групи | uk_UA |
dc.subject | пізній заїзд студентів на навчання | uk_UA |
dc.subject | білінгвізм. | uk_UA |
dc.title | Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення). | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |