dc.contributor.author |
Вятчаніна, С.В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-02-05T19:53:22Z |
|
dc.date.available |
2023-02-05T19:53:22Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.issn |
2411-5983 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4130 |
|
dc.description |
Вятчаніна С.В Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення)і [Текст] / С. В. Вятчаніна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 52. - С. 106-110 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових праць, присвячених проблемі адаптації іноземних студентів до навчання на підготовчому факультеті (відділенні) у ВНЗ України. На основі аналізу наукової літератури і результатів наших досліджень (1992−2016) на підготовчому відділенні Національного Університету фізичного виховання і спорту України встановлені основні труднощі адаптації іноземних студентів до навчання, а також провідні чинники, які забезпечують ефективність адаптації студентівіноземців (білінгвізм у суспільстві, формування моно- або мультинаціональних груп залежно від терміну заїзду студентів, посилення мотивації до навчання), а також ефективність організації освітнього процесу.Уточнено, що незалежно від етнопсихологічних особливостей студентів, провідну роль у процесі їх адаптації грає мотивація до навчання |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Теоретичні питання культури, освіти та виховання .Збірник наукових праць |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Випуск 55; |
|
dc.subject |
адаптація |
uk_UA |
dc.subject |
іноземні студенти |
uk_UA |
dc.subject |
підготовче відділення |
uk_UA |
dc.subject |
моно- і мультинаціональні групи |
uk_UA |
dc.subject |
пізній заїзд студентів на навчання |
uk_UA |
dc.subject |
білінгвізм. |
uk_UA |
dc.title |
Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення). |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |