Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Маслова, Олена
dc.contributor.author Шахліна, Лариса
dc.contributor.author Богданович, Лариса
dc.contributor.author Коломієць, Тетяна
dc.contributor.author Гопей, Максим
dc.contributor.author Маслова, Олена
dc.date.accessioned 2023-02-02T18:45:04Z
dc.date.available 2023-02-02T18:45:04Z
dc.date.issued 2022-08-26
dc.identifier.issn 2709-2089
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4115
dc.description Маслова О. В., Шахліна Л. Я-Г., Богданович Л. В., Коломієць Т. В., Гопей М. М. Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я / О. В Маслова, Л. Я-Г Шахліна, Л. В Богданович, та ін. // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія . - № 2, 2022 . - С.59 -64. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається вивчення складових реактивності організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічного показника рівня їхнього здоров’я. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; метод систематизації; кон- тент-аналіз. Отримані у ході дослідження дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження реактивності організму школярів як визначальної основи їх адаптації до умов дистанційної освіти; окреслили визначення змісту і структури цього поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та особливостей формування здоров’я сучасної шкільної молоді та основних внутрішніх, ендоекологічних факторів впливу на процес адаптації дітей до специфічних умов дистанційної форми навчання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Олімпійська література uk_UA
dc.subject реактивність, ендоекологічний чинник, дистанційна освіта, дистанційна форма навчання, школярі, здоров’я. uk_UA
dc.subject responsiveness, endoecological factor, distance education, distance form of learning, school students, health uk_UA
dc.subject реактивність uk_UA
dc.subject ендоекологічний чинник uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject responsiveness uk_UA
dc.subject endoecological factor uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.subject distance form of learning uk_UA
dc.subject school students uk_UA
dc.subject health uk_UA
dc.title Реактивність організму школярів в умовах дистанційної форми навчання як ендоекологічний показник рівня їхнього здоров’я uk_UA
dc.title.alternative Responsiveness of the body of school students in the distance learning settings as an endoecological indicator of their health level uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись