Засади формування моральних якостей старшокласників у сучасній українській школі на основі позитивного досвіду другої половини ХХ століття

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Жукова Г. В.
dc.date.accessioned 2018-02-24T09:16:50Z
dc.date.available 2018-02-24T09:16:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/404
dc.description Жукова Г. В. Засади формування моральних якостей старшокласників у сучасній українській школі на основі позитивного досвіду другої половини ХХ століття / Г. В. Жукова // Гуманізація навч-вих. процесу : зб. наук. пр. / за заг. ред. проф. В. І. Сипченка. – Вип. № 4 (78). – Слов'янськ : ДДПУ, 2016. С. 89–94. uk_UA
dc.description.abstract У статті актуалізовано проблему морального виховання старшокласників в українській загальноосвітній школі як базис різностороннього розвитку особистості та відповідального ставлення підростаючого покоління до оточуючої дійсності. Проаналізовано підходи до визначення сутності морального виховання у другій половині XX століття з точки зору досягнень української педагогіки. Простежено зміну поглядів учених на проблему формування моральних якостей старшокласників у теорії та практиці даного періоду. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Гуманізація навчально-виховного процесу uk_UA
dc.subject моральне виховання uk_UA
dc.subject старшокласники uk_UA
dc.subject радянський період uk_UA
dc.subject українське суспільство uk_UA
dc.title Засади формування моральних якостей старшокласників у сучасній українській школі на основі позитивного досвіду другої половини ХХ століття uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись