Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маринич Вікторія | |
dc.contributor.author | Когут Ірина | |
dc.contributor.author | Шитікова Єлизавета | |
dc.date.accessioned | 2022-12-02T11:43:16Z | |
dc.date.available | 2022-12-02T11:43:16Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.2.84-89 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4007 | |
dc.description | Маринич В. Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання / В. Маринич, І. Когут, Є. Шитікова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2022. - № 2. - С. 84-89. | uk_UA |
dc.description.abstract | Впровадження інклюзивного навчання в гуртках судномоделювання залежить від багатьох аспектів, пов’язаних з організаційним та методичним забезпеченням. На заняттях тренер/керівник гуртка повинен враховувати можливості всіх вихованців та забезпечити якісне інклюзивне освітнє середовище на основі принципів інклюзії та з використанням різноманітних форм, методів та засобів. Оптимізація навчально-тренувального процесу в спортивно-технічних видах спорту, в тому числі гуртках судномоделювання, зумовлена збільшенням кількості дітей з особливими освітніми потребами, загальними тенденціями впровадження інклюзивного навчання в освіті та спорті, що робить їх доступнішими для будь-якої категорії дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 2; | |
dc.subject | інклюзивне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk_UA |
dc.subject | гуртки судномоделювання | uk_UA |
dc.subject | організаційно-методичне забезпечення | uk_UA |
dc.title | Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |