dc.contributor.author |
Маринич Вікторія |
|
dc.contributor.author |
Когут Ірина |
|
dc.contributor.author |
Шитікова Єлизавета |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-02T11:43:16Z |
|
dc.date.available |
2022-12-02T11:43:16Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.other |
https://doi.org/10.32652/tmfvs.2022.2.84-89 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4007 |
|
dc.description |
Маринич В. Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання / В. Маринич, І. Когут, Є. Шитікова // Теорія і методика фізичного
виховання і спорту. - 2022. - № 2. - С. 84-89. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Впровадження інклюзивного навчання в гуртках судномоделювання залежить від багатьох аспектів, пов’язаних з організаційним та методичним забезпеченням. На заняттях тренер/керівник гуртка повинен враховувати можливості всіх вихованців та забезпечити якісне інклюзивне освітнє середовище на основі принципів інклюзії та з використанням різноманітних форм, методів та засобів. Оптимізація навчально-тренувального процесу в спортивно-технічних видах спорту, в тому числі гуртках судномоделювання, зумовлена збільшенням кількості дітей з особливими освітніми потребами, загальними тенденціями впровадження інклюзивного навчання в освіті та спорті, що робить їх доступнішими для будь-якої категорії дітей. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Теорія і методика фізичного виховання і спорту |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2; |
|
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
uk_UA |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.subject |
гуртки судномоделювання |
uk_UA |
dc.subject |
організаційно-методичне забезпечення |
uk_UA |
dc.title |
Умови, форми та засоби формування інклюзивного середовища в гуртках судномоделювання |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |