dc.description.abstract |
Досліджується трансформація менеджменту круїзного туризму в Україні, особливості його розвитку на певному історичному етапі, що дозволяє оцінити внутрішній потенціал круїзного туризму, проблеми та перспективи його розбудови в умовах турбулентної сучасності. Основною метою є концептуалізація напрацювань у сфері менеджменту та історії розвитку круїзного туризму, а також узагальнення провідних практик з даної проблематики для формування сучасної моделі управління круїзним туризмом в Україні. Визначено переваги та недоліки управління круїзним туризмом на різних етапах його розвитку. За результатами дослідження виокремлено історичну трансформацію пропозицій круїзних компаній та спрогнозовано, що завдяки інноваційності рішень щодо забезпечення їх конкурентоспроможності, вітчизняні круїзні компанії матимуть змогу не тільки розвивати даний вид туризму, а й зберегти власну частку ринку у мінливому середовищі. |
uk_UA |