Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бричук М. С. | |
dc.contributor.author | Дмитрук С. В. | |
dc.contributor.author | Дєдух М. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-07-12T08:45:39Z | |
dc.date.available | 2022-07-12T08:45:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3857 | |
dc.description | Бричук М. С. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів факультету здоров’я, фізичного виховання та туризму з дисципліни «Методика туристсько-краєзнавчої роботи в школі»: навч. посібник / М. С. Бричук, С. В. Дмитрук, М. О. Дєдух. - Київ: НУФВСУ, 2022. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисципліна спрямована на формування визначених освітньо-професійною програмою загальних та фахових компетентностей, зокрема: володіння основами цілепокладання, планування та проектування процесу навчання учнів; забезпечення охорони життя і здоров'я учнів (у тому числі з особливими потребами), їхньої рухової активності у навчально-виховному процесі та позаурочній діяльності; здатність самостійно проводити навчальні заняття з фізичної культури з дітьми шкільного віку та учнями в загальноосвітніх установах, освітніх закладах загальної середньої та професійної освіти, проводити позакласну спортивно-масову, організаційну та навчально-методичну роботу у сфері фізкультурно-оздоровчої роботи у навчальних закладах, закладах фітнесу, рекреації та фізичної реабілітації; здійснювати реабілітаційні заходи з метою досягнення нормального рівня здоров'я, оптимального фізичного стану та кондиції осіб різного віку (зокрема учнів спеціальних медичних груп). Обсяг дисципліни – 3 кредити ЄКТС. Основні теми: краєзнавство і туризм у системі навчально-виховної роботи в школі, історія краєзнавчих досліджень в Україні; організаційні форми туристсько-краєзнавчої роботи в школі, етапи туристсько-краєзнавчих досліджень; загальні методи туристсько-краєзнавчих досліджень, методи набуття та первинної обробки туристсько-краєзнавчої інформації; методи фіксації туристсько-краєзнавчої інформації на маршруті, польовий щоденник дослідника-краєзнавця; методи збереження та поширення туристсько-краєзнавчої інформації; методи дослідження історичних подій та постатей, джерела історичної туристсько-краєзнавчої інформації; методи дослідження археологічних об’єктів, архітектурних пам’яток та творів монументального мистецтва; методи етнографічних, фольклорних та мистецтвознавчих та топонімічних досліджень; методи дослідження природи рідного краю. Підсумкова оцінка формується з урахуванням результатів поточного контролю - залік. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | туритсько-краєзнавча робота, школа | uk_UA |
dc.subject | фізична культура в школі | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання школярів | uk_UA |
dc.title | Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів факультету здоров’я, фізичного виховання та туризму з дисципліни «Методика туристсько-краєзнавчої роботи в школі» | uk_UA |
dc.title.alternative | Методичні рекомендації до самостійної роботи | uk_UA |
dc.type | Tutorial | uk_UA |