Психологічна складова використання рухливих ігор в процесі підготовки вихованців ДЮСШ початкового етапу в ігрових видах спорту

Show simple item record

dc.contributor.author Шутова Світлана
dc.contributor.author Назаренко Людмила
dc.contributor.author Лебедь Аліна
dc.date.accessioned 2022-01-17T11:15:33Z
dc.date.available 2022-01-17T11:15:33Z
dc.date.issued 2021-10-29
dc.identifier.citation Шутова С. Психологічна складова використання рухливих ігор в процесі підготовки вихованців ДЮСШ початкового етапу в ігрових видах спорту / С. Шутова, Л. Назаренко, А. Лебедь // Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності: Матер. IV Всеукр. наукової електронної конф-ї, [Інтернет]; 29 жовтня 2021 р. - Київ, 2021. - С. 66-68. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3412
dc.description Шутова С, Назаренко Л, Лебедь А. Психологічна складова використання рухливих ігор в процесі підготовки вихованців ДЮСШ початкового етапу в ігрових видах спорту. В: Булгакова ТМ, редактор. Матеріали ІV Всеукраїнської наукової електронної конференції Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності [Інтернет]; 2021 Жовт 29; Київ. Київ: НУФВСУ; 2021. с. 66-8. Доступно: https://uni-sport.edu.ua/sites/default/files/konferencya/zbirnyk_iv_vseukrayinskoyi_naukovoyi_elektronnoyi_konferenciyi_-_2021r.pdf uk_UA
dc.description.abstract Досягнення високої спортивної майстерності спортсменами в ігрових видах спорту, передбачає своєчасне та досконале опанування ними усього комплексу знань, навичок та умінь з виду спорту, що вимагає багаторічної науково обґрунтованої навчально-тренувальної роботи з вихованцями. Відомо, що ефективність оволодіння значним комплексом спеціальних прийомів і тактичних дій, формування вміння добре орієнтуватися в ігровій обстановці, розвитку фізичних якостей гравців тощо, залежить від якісного планування та реалізації змісту підготовки вихованців саме на початковому етапі. Однак, поширене останнім часом, форсування початкової підготовки вихованців, заснованої на відсутності потрібної теоретичної та достатньої практичної підготовки тренерів, призводить до зниження або повної втрати інтересу у тих, хто займається спортивними іграми [4]. У зв'язку з цим, актуальним є пошук та психологічне обґрунтування нових методик використання емоціональних та загальнодоступних засобів фізичного виховання початківців для підвищення рівня їх всебічної підготовленості. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності uk_UA
dc.subject рухливі ігри uk_UA
dc.subject ДЮСШ uk_UA
dc.subject початковий етап uk_UA
dc.subject ігрові види спорту uk_UA
dc.subject спортивна майстерність uk_UA
dc.subject навчально-тренувальна робота uk_UA
dc.title Психологічна складова використання рухливих ігор в процесі підготовки вихованців ДЮСШ початкового етапу в ігрових видах спорту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account