dc.contributor.author |
Горжий В.М. |
|
dc.contributor.author |
Салямін Ю. М. |
|
dc.contributor.author |
Шуйська Т. В. |
|
dc.contributor.author |
Веклюк Р. І. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-18T10:21:12Z |
|
dc.date.available |
2021-10-18T10:21:12Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3315 |
|
dc.description |
Стрибки на батуті: навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності та спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю / В. М. Горжий, Ю. М. Салямін, Т. В. Шуйська, Р. І. Веклюк. – Київ: УФГ, 2020. – 149 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Програма зі стрибків на батуті, стрибків на акробатичній доріжці та стрибків на подвійному мінібатуті для дитячо-юнацьких шкіл, спеціалізованих шкіл олімпійського резерву, шкіл вищої спортивної майстерності та спеціалізованих закладів спортивного профілю укладена на засадах нормативних документів Міністерства освіти і науки України, Міністерства молоді та спорту України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства фінансів України та інших регламентуючих роботу спортивних шкіл з урахуванням багаторічного передового досвіду роботи щодо підготовки юних спортсменів, а також на основі результатів наукових досліджень.
Програма є офіційним документом, який регламентує організацію та проведення навчально-тренувальної роботи зі стрибків на батуті, стрибків на акробатичній доріжці та стрибків на подвійному мінібатуті у спортивних школах (ДЮСШ, СДЮШОР, ШВСМ) та училищах олімпійського резерву. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
стрибки на батуті |
uk_UA |
dc.subject |
ДЮСШ |
uk_UA |
dc.subject |
фізична підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
технічна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
змагальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний відбір |
uk_UA |
dc.title |
Стрибки на батуті: навчальна програма для дитячо-юнацьких спортивних шкіл |
uk_UA |
dc.type |
Methodical edition |
uk_UA |