Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.contributor.author Соловей Л. С.
dc.date.accessioned 2018-02-17T17:13:21Z
dc.date.available 2018-02-17T17:13:21Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.issn 2304-06294
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/295
dc.description Бабушко С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. – 2016. - № 4. – К. : Педагогічна преса, 2016. – С. 47-54. uk_UA
dc.description.abstract Метою публікації є аналіз освітніх можливостей у системі неформальної освіти дорослих, які сприяють установленню міжкультурного діалогу. Для досягнення поставленої мети проаналізуємо, що зроблено в Європі для розвитку міжкультурного діалогу, розглянемо сутність концепту «міжкультурна компетентність» та вивчимо досвід Німеччини у неформальній освіті дорослих на прикладі опанування німецькою мовою як іноземною. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогіка і психологія
dc.subject міжкультурний діалог uk_UA
dc.subject німецька мова uk_UA
dc.subject електронний портал uk_UA
dc.subject неформальна освіта дорослих uk_UA
dc.subject іншомовна та міжкультурна компетентність uk_UA
dc.title Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу