Короткий опис(реферат):
У статті систематизовано науковий пласт знань про використання сучасних фізкультурно-оздоровчих та інформаційних технологій, які використовуються у процесі адаптивного фізичного виховання (АФВ) школярів із сенсорними порушеннями. Впровадження в дослідницьку практику інформаційно-методичних програм та технологій значно розширюють можливості використання коригуючих фізичних вправ у процесі АФВ. Результати вивчення мотиваційних пріоритетів школярів до занять оздоровчо-рекреаційною активністю свідчать про схильність більшості до такого виду, як туристське багатоборство, що і стало основою для розробки технології корекції фізичного стану школярів із вадами слуху засобами оздоровчо-рекреаційної активності. Розроблено технологію корекції фізичного стану школярів із вадами слуху засобами туристського багатоборства, структурними ланками якої є: мета, завдання, принципи, етапи, засоби та методи її практичної реалізації (програма з корекційно-розвиваючої роботи, мультимедіа інформаційно-методична програма "МotusVita") та критерії її ефективності. Технологія має три етапи: діагностичний, корекційний, підтримуючий. Програма з корекційно-розвиваючої роботи розподілена за блоками: "Основи топографії та орієнтування", "Туристична підготовка", "Пішохідний туризм", "Лижний туризм", "Гігієна туриста і ЗСЖ", "Велосипедний туризм", "Екологічний туризм". Мультимедіа інформаційно-методична програма "МotusVita" складається з таких блоків: "Теорія", "Практика", "Про програму".
Бібліографічний опис:
Кашуба В. Технологія корекції фізичного стану школярів з вадами слуху в процесі фізичного виховання / В. Кашуба, О. Маслова, Т. Ричок // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2018. – № 1. – С. 42–48.