Короткий опис(реферат):
Актуальність наукових розробок, що стосуються профілактики та корекції порушень просторової організації тіла дітей 6-10 років із депривацією сенсорних систем, доведено на основі аналізу наукової літератури та практичного досвіду у сфері адаптивного фізичного виховання. Посилює актуальність цієї проблеми наявність у сфері адаптивного фізичного виховання неширокого спектра досліджень, присвячених висвітленню особливостей окремих параметрів рухової сфери дітей із депривацією сенсорних систем. Належного осмислення потребують питання взаємозв'язку показників просторової організації тіла та фізичного стану дітей 6-10 років із депривацією сенсорних систем із функціональними порушеннями опорно-рухового апарату, зокрема порушеннями постави у процесі фізичного виховання. Результати таких досліджень на сьогодні залишаються несистематизованими та фрагментарними. Мета. Науково обґрунтувати, розробити й експериментально перевірити концепцію профілактики та корекції порушень просторової організації тіла молодших школярів із депривацією слуху і депривацією зору у процесі фізичного виховання у спеціальній школі-інтернаті. Методи. Аналіз, синтез та узагальнення наукової літератури, педагогічне спостереження, медикобіологічне обстеження. Результати. У статті науково обґрунтовано та запропоновано концепцію профілактики й корекції порушень просторової організації тіла молодших школярів з депривацією сенсорних систем у процесі фізичного виховання і технологію реалізації положень концепції у спеціальних школах-інтернатах, що сприяло ефективному вирішенню завдань профілактики та корекції цих порушень, їхньому гармонійному розвитку й соціальній адаптації в соціум здорових ровесників.
Бібліографічний опис:
Кашуба В. Теоретико-методичні основи профілактики та корекції просторової організації тіла дітей 6-10 років з депривацією сенсорних систем у процесі адаптивного фізичного виховання / В. Кашуба, С. Савлюк // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2018. – № 3. – С. 70–79.