Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко С.
dc.contributor.author Лазарєва О.
dc.contributor.author Вітомський В.
dc.contributor.author Вітомська М.
dc.date.accessioned 2020-05-21T18:03:53Z
dc.date.available 2020-05-21T18:03:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2794
dc.description Лазарєва О. Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях / С. Федоренко, О. Лазарєва, В. Вітомський, М. Вітомська // Український журнал медицини, біології та спорту. - 2019. - Т. 4, № 5 (21). - С. 295-302. uk_UA
dc.description.abstract Успіх у досягненні мети фізичної терапії залежить як від фізичного терапевта, так і від пацієнта. Особливості керування пацієнтом та взаємовідносинами з ним залежать від ряду факторів, зокрема від індивідуальних та професійно значущих якостей фізичного терапевта, психотипу пацієнта та особливостей сприйняття інформації. Наголошено на тому, що не менш важливу роль у досягненні завдань фізичної терапії серед пацієнтів ортопедичного профілю грають мотивація та потреби пацієнтів, можливості підвищення мотивації. Визначено, що фізична терапія може задовольнити ряд потреб пацієнта, від фізіологічних до потреб у самореалізації. У роботі встановлено основні положення щодо керування та мотивації пацієнта при проведені занять фізичною терапією залежно від особливостей сприйняття і обробки інформації. Зокрема висвітлено особливості у керуванні та передачі інформації при проведення тренувань та ознайомленні з вправами для інтуїтивного, мислячого, сенсорного та емоційного типів. Розглянуто фактори, котрі можливо використовувати з метою управління пацієнтом для покращення якості роботи самого пацієнта над своїми проблемами, а саме емоції пацієнтів, уявлення пацієнта про самого себе (теорія «Я»), референтні групи. Зокрема емоції, чинять вплив на поведінку пацієнта, а також стимулюють чи пригнічують бажання працювати над своєю проблемою з опорноруховим апаратом, формують асоціації. Позитивні емоції є прискорювачами опрацювання інформації і покращують якість виконання терапевтичних вправ пацієнтом. Сформовано положення про використання теорії «Я» та референтних груп у мотивації пацієнта. Роль управління та мотивації у відносинах з пацієнтами, що проходять курс фізичної терапії, є важливою, оскільки від їх особливостей залежить можливість досягнення цілей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Український журнал медицини, біології та спорту uk_UA
dc.subject фізична терапія uk_UA
dc.subject реабілітаційний менеджмент uk_UA
dc.subject якість послуг uk_UA
dc.title Управління та мотивація пацієнта, як шляхи підвищення результативності фізичної терапії при ортопедичних порушеннях uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу