Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаренко Є. В.
dc.date.accessioned 2018-02-12T12:02:02Z
dc.date.available 2018-02-12T12:02:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/275
dc.description Гончаренко Є. В. Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / Гончаренко Євген Володимирович ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2011. - 22 с. uk_UA
dc.description.abstract Сутність соціальної інтеїрації осіб з відхиленнями розумового розвитку полягає у наданні цим людям спеціально організованих умов для залучення їх до активної участі в житті суспільства з урахуванням їх можливостей та потреб. Одним з найефективніших та доступних шляхів соціальної інтеграції осіб з особливими потребами є фізична культура, зокрема адаптивний спорт. Формування та розвиток спортивного руху за програмою Спеціальних Олімпіад в Україні обумовлює необхідність пошуку нових дидактичних підходів до проведення тренувальних занять, з урахуванням інтелектуальних, фізичних, психологічних особливостей спортсменів та ідеологічних засад міжнародного руху Спеціальних Олімпіад. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject дидактичні принципи uk_UA
dc.subject відхилення розумового розвитку uk_UA
dc.subject Спеціальні Олімпіади uk_UA
dc.subject адаптивний спорт uk_UA
dc.title Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу