Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гончаренко Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T12:02:02Z | |
dc.date.available | 2018-02-12T12:02:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/275 | |
dc.description | Гончаренко Є. В. Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / Гончаренко Євген Володимирович ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2011. - 22 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Сутність соціальної інтеїрації осіб з відхиленнями розумового розвитку полягає у наданні цим людям спеціально організованих умов для залучення їх до активної участі в житті суспільства з урахуванням їх можливостей та потреб. Одним з найефективніших та доступних шляхів соціальної інтеграції осіб з особливими потребами є фізична культура, зокрема адаптивний спорт. Формування та розвиток спортивного руху за програмою Спеціальних Олімпіад в Україні обумовлює необхідність пошуку нових дидактичних підходів до проведення тренувальних занять, з урахуванням інтелектуальних, фізичних, психологічних особливостей спортсменів та ідеологічних засад міжнародного руху Спеціальних Олімпіад. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | дидактичні принципи | uk_UA |
dc.subject | відхилення розумового розвитку | uk_UA |
dc.subject | Спеціальні Олімпіади | uk_UA |
dc.subject | адаптивний спорт | uk_UA |
dc.title | Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |