dc.contributor.author |
Гончаренко Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-12T12:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-02-12T12:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/275 |
|
dc.description |
Гончаренко Є. В. Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.01 / Гончаренко Євген Володимирович ; МОНУ, НУФВСУ. - Київ, 2011. - 22 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Сутність соціальної інтеїрації осіб з відхиленнями розумового розвитку полягає у
наданні цим людям спеціально організованих умов для залучення їх до активної участі в житті суспільства з урахуванням їх можливостей та потреб. Одним з найефективніших та доступних шляхів соціальної інтеграції осіб з особливими потребами є фізична культура, зокрема адаптивний спорт.
Формування та розвиток спортивного руху за програмою Спеціальних Олімпіад в Україні обумовлює необхідність пошуку нових дидактичних підходів до проведення тренувальних занять, з урахуванням інтелектуальних, фізичних, психологічних особливостей спортсменів та ідеологічних засад міжнародного руху Спеціальних Олімпіад. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
дидактичні принципи |
uk_UA |
dc.subject |
відхилення розумового розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
Спеціальні Олімпіади |
uk_UA |
dc.subject |
адаптивний спорт |
uk_UA |
dc.title |
Дидактичні особливості проведення тренувальних занять зі спортсменами, які мають відхилення розумового розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |