Динаміка рівня знань з вищої математики студентів ВНЗ в залежності від напрямку навчання

Show simple item record

dc.contributor.author Бишевець Наталія
dc.date.accessioned 2020-03-16T10:25:33Z
dc.date.available 2020-03-16T10:25:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2665
dc.description Бишевець Н. Динаміка рівня знань з вищої математики студентів внз в залежності від напрямку навчання / Н. Бишевець // Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!», 17-18th of February 2015. - Geneva, 2015. - С. 66-69. uk_UA
dc.description.abstract Вивчаючи динаміку рівня знань студентів з вищої математики встановлено, що в залежності від напрямку навчання середньостатистичні значення оцінки з дисципліни мають суттєві відмінності. Це пов’язано із початковими вимогами до знань студентів: з огляду на зміст навчання на факультетуправління муніципальним господарством вступають більш математично підготовлені студенти у порівнянні зі студентами, які вступають на факультет «Менеджмент». uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Results of International scientific-practical web-congress of pedagogues and psychologists «Be smart!» uk_UA
dc.subject динаміка uk_UA
dc.subject знання uk_UA
dc.subject рівень uk_UA
dc.subject порівняння uk_UA
dc.subject критерій uk_UA
dc.title Динаміка рівня знань з вищої математики студентів ВНЗ в залежності від напрямку навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account