Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мова Людмила | |
dc.date.accessioned | 2020-03-09T16:40:49Z | |
dc.date.available | 2020-03-09T16:40:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2638 | |
dc.description | Мова Л. Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття = The development of musical forms in choreographic art in the second half of the XXth century / Людмила Мова // Освітній простір України. - Вип. 14. - С. 45 - 51. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена питанням формоутворення у музично-хореографічних виставах другої половини ХХ століття. Проаналізовано співпрацю Джона Кейджа та Мерса Каннінгема в мистецтві танцю. Автор розкриває основні типи музичних форм (мобільна форма та модульна форма) та методи взаємодії, які характеризувалися для танців постмодерну. Також висвітлена роль імпровізації в хореографічному мистецтві. Показано, що існують специфічні методи створення / написання музичної композиції та принципи формування в постмодерністському танці. Найбільш важливими серед них є творчий принцип індетермінізму і метод випадкової дії, які стали основою музичнохореографічних вистав і творів чистої інструментальної музики другої половини ХХ століття. Основною характеристикою танцювальних вистав є свобода формування форм. Композитори, які працювали в постмодерністському танці, використовують алеаторні форми для пошуку нових структурних рішень органічного поєднання з вільними хореографічними композиціями з академічним кліше. Композитори та хореографи вважають, що головним художнім завданням є перехід мистецької роботи з об’єкта в процес. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Освітній простір України | uk_UA |
dc.subject | танець постмодерн | uk_UA |
dc.subject | музично-хореографічний перфоманс | uk_UA |
dc.subject | алеаторичні форми | uk_UA |
dc.title | Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |