dc.contributor.author |
Мова Людмила |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-09T16:40:49Z |
|
dc.date.available |
2020-03-09T16:40:49Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2638 |
|
dc.description |
Мова Л. Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття = The development of musical forms in choreographic art in the second half of the XXth century / Людмила Мова // Освітній простір України. - Вип. 14. - С. 45 - 51. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена питанням формоутворення у музично-хореографічних виставах другої половини ХХ століття. Проаналізовано співпрацю Джона Кейджа та Мерса Каннінгема в мистецтві танцю. Автор розкриває основні типи музичних форм (мобільна форма та модульна форма) та методи взаємодії, які характеризувалися для танців постмодерну. Також висвітлена роль імпровізації в хореографічному мистецтві. Показано, що існують специфічні методи створення / написання музичної композиції та принципи формування в постмодерністському танці. Найбільш важливими серед них є творчий принцип індетермінізму і метод випадкової дії, які стали основою музичнохореографічних вистав і творів чистої інструментальної музики другої половини ХХ століття. Основною характеристикою танцювальних вистав є свобода формування форм. Композитори, які працювали в постмодерністському танці, використовують алеаторні форми для пошуку нових структурних рішень органічного поєднання з вільними хореографічними композиціями з академічним кліше. Композитори та хореографи вважають, що головним художнім завданням є перехід мистецької роботи з об’єкта в процес. |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.publisher |
Освітній простір України |
uk_UA |
dc.subject |
танець постмодерн |
uk_UA |
dc.subject |
музично-хореографічний перфоманс |
uk_UA |
dc.subject |
алеаторичні форми |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток музичних форм у хореографічному мистецтві другої половини ХХ століття |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |