Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кроль Ірина
dc.contributor.author Мазюк Віктор
dc.date.accessioned 2020-03-03T08:48:33Z
dc.date.available 2020-03-03T08:48:33Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2598
dc.description Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти / Ірина Миколаївна Кроль, Віктор Леонідович Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: збірник наукових праць. Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука, 2018. № 2 (20). – С. 235-242. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито засади інтеграції олімпійської освіти в навчально-виховний процес дітей та учнівської молоді в різних країнах світу та Україні. Охарактеризовано форми впровадження олімпійської освіти в Болгарії, Німеччині, Естонії, Гонконзі, Польщі, Аргентині, Грузії, Литві, Білорусі. Звернено увагу на розвиток олімпійської освіти в країнах, в яких проводилися олімпійські ігри: Японії, Канаді, Франції, Австралії, Греції, Китаї, Росії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject олімпійський рух uk_UA
dc.subject культурна спадщина uk_UA
dc.title Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу