Короткий опис(реферат):
Обґрунтовано, розроблено та апробовано здоров’язбережувальну технологію
навчання майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформатизації освіти,
спрямовану на формування їхніх здоров’язбережувальних знань, умінь і навичок. Під час обґрунтування й розробки технології використано гуманістичний, аксіологічний, особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Розроблена
технологія ґрунтувалася на принципах здоров’язбережувального навчання й
уключала діагностичний, освітньо-інформаційний, здоров’язбрежувальний та
підсумковий етапи. Організація здоров’язбережувального навчання здійснювалася з урахуванням динаміки самопочуття майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформатизації освіти. У її основу покладено запропоновану методику оцінки стану біогеометричного профілю робочої пози користувача персонального комп’ютера. Її зміст містив матеріали здоров’язбережувального характеру, а ефективність педагогічного процесу забезпечило застосування активних й інтерактивних методів навчання, варіативність засобів.
Бібліографічний опис:
Бишевець Н. Г. Здоров’язбережувальна технологія навчання майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформатизації освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 «Теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)» / Н. Г. Бишевець. - Луцьк, 2018. - 241 с.