Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Максимова Юлія | |
dc.contributor.author | Максимов Станіслав | |
dc.contributor.author | Юрченко Юлія | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T15:00:52Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T15:00:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2467 | |
dc.description | Максимова Юлія Ідеомоторне тренування акробатів при навчанні базовим елементам на етапі попередньої базової підготовки / Юлія Максимова, Станіслав Максимов, Юлія Юрченко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 2. - С. 22-28. | uk_UA |
dc.description.abstract | З огляду на складність кваліфікаційної програми в спортивних видах гімнастики необхідно з раннього віку прищеплювати спортсменам усвідомленість своїх дій з вивчення початкових базових елементів. Як показали дослідження багатьох учених, із цим завданням успішно справляється ідеомоторне тренування. Отже, процес навчання з його використанням буде більш актуальним та ефективним. Групою авторів розроблено програму навчання базової акробатичної вправи «фляк», що виконувалася за «опорними точками» на основі ідеомоторного тренування та складалась з трьох етапів. Мета. Формування у акробатів рухового уявлення про акробатичну вправу «фляк». Методи. Педагогічне тестування, пульсометрія, бесіда, опитування, методи математичної статистики. Результати. У дослідженні брали участь 24 акробати 8–9 років, які знаходились на етапі попередньої базової підготовки. Для проведення експерименту було створено експериментальну і контрольну групи (по 12 осіб у кожній). Спортсмени як експериментальної, так і контрольної груп мали однаковий рівень фізичної підготовленості. У результаті впровадження даної програми в практику тренувального процесу акробатів було показано, що діти контрольної групи допускали достовірно більшу кількість помилок (р ≤ 0,05), усунення яких багато в чому залежить від уміння зосередити увагу на основних моментах руху. У акробатів експериментальної групи було виявлено, що надійність виконання вправи вища (4,167 успішних спроб), ніж у контрольній групі (3,833 успішних спроб). Результати пульсометрії показали достовірне зниження (р ≤ 0,05) ЧСС акробатів експериментальної групи порівняно з контрольною під час виконання даної вправи в змагальних умовах. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | ідеомоторне тренування | uk_UA |
dc.subject | психорегуляція | uk_UA |
dc.subject | акробати | uk_UA |
dc.subject | сенсорні системи | uk_UA |
dc.subject | навчання акробатичних вправ | uk_UA |
dc.subject | рухові уявлення | uk_UA |
dc.subject | чуттєві уявлення | uk_UA |
dc.subject | вузлові елементи | uk_UA |
dc.title | Ідеомоторне тренування акробатів при навчанні базовим елементам на етапі попередньої базової підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |