Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Денисенко Владислава | |
dc.contributor.author | Максимова Юлія | |
dc.contributor.author | Філіппов Михайло | |
dc.date.accessioned | 2020-02-17T12:30:54Z | |
dc.date.available | 2020-02-17T12:30:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2457 | |
dc.description | Денисенко В. Навчання техніки основних статичних вправ на основі ідеомоторного тренування акробатів на етапі попередньої базової підготовки / В. Денисенко, Ю. Максимова, М. Філіппов // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 1. - С. 9-12. | uk_UA |
dc.description.abstract | Групою авторів розроблено програму навчання базових статичних вправ на основі ідеомоторного тренування, що складалась з трьох етапів. На першому етапі акробати виробляли точні рухові уявлення (положення стопи на опорі, положення вільної та опорної ніг, положення тулуба, плечей, рук, кистей тощо), які формувалися шляхом розповіді, показу, моделювання вправи на поролоновій моделі. На другому етапі формувалися чуттєві уявлення (суб’єктивний компонент рухового уявлення) напруження м’язового апарату опорної ноги, а також стопи вільної ноги, напруження м’язів спини, в ділянці попереку, розкриття в суглобах, тактильні відчуття опори, тобто основних опорних точок. На третьому етапі здійснювали практичне виконання статичної вправи за опорними точками. Мета – обґрунтувати програму навчання вправ на основі ідеомоторного тренування. Методи: педагогічне тестування, бесіда, опитування. Результати. Встановлено, що повторення уявного та дійсного відтворення вправи понад шість разів є неефективним (за більшої кількості повторів у дітей з’являлася втома, зникав інтерес до занять). Впровадження програми в практику тренувального процесу акробатів, які займаються на етапі попередньої базової підготовки, підтвердило її ефективність. Показано, що при використанні ідеомоторного тренування під час навчання базових статичних вправ технічне виконання акробатами основної групи достовірно краще, збільшується здатність підтримувати рівновагу (фіксування статичного положення) порівняно з контрольною групою. Також встановлено, що використання ідеомоторного тренування в процесі підготовки акробатів можна впроваджувати вже на етапі попередньої базової підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | ідеомоторне тренування | uk_UA |
dc.subject | статичні вправи | uk_UA |
dc.subject | рівновага | uk_UA |
dc.subject | сенсорні системи | uk_UA |
dc.subject | навчання акробатичних вправ | uk_UA |
dc.subject | чуттєві уявлення | uk_UA |
dc.subject | акробати | uk_UA |
dc.title | Навчання техніки основних статичних вправ на основі ідеомоторного тренування акробатів на етапі попередньої базової підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |