Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пангелова Н. Є.
dc.contributor.author Кириченко В. М.
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2020-02-10T12:43:51Z
dc.date.available 2020-02-10T12:43:51Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2398
dc.description Пангєлова, Н. Є. Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів / Н. Є. Пангєлова, В. М. Кириченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2015. – № 41(94). – С. 243–248. uk_UA
dc.description.abstract Розвиток координаційних здібностей є складним процесом, який зумовлений впливом багатьох факторів. Його перебіг залежить від психічних і біологічних особливостей конкретного індивіда. Розвиток координаційних здібностей повинен бути усвідомленим, мати спеціалізований, фундаментальний, систематичний і послідовний характер, а також враховувати вікові та статеві особливості дітей. При цьому, як і будь-яка інша діяльність, до якої залучаються діти, процес розвитку координаційних здібностей повинен включати ігрові елементи, які підвищують емоційність навчання, що дає змогу підтримувати інтерес до занять. Тому використання спортивних ігор з їх багатим арсеналом засобів, методів, ввідних вправ та високою динамічністю ігрової діяльності є оптимальним засобом для розвитку координаційних здібностей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах uk_UA
dc.subject координаційні здібності uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject рухові здібності uk_UA
dc.subject спортивні ігри uk_UA
dc.title Комплексний підхід до розвитку координаційних здібностей школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись