Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Терещенко Л.
dc.contributor.author Петровська Т.
dc.date.accessioned 2019-12-19T09:00:48Z
dc.date.available 2019-12-19T09:00:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2086
dc.description Терещенко, Л. А. Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ : Психологія обдарованості. Вип. 15. – Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. – С. 340-348. uk_UA
dc.description.abstract Розглядається поняття «психічне здоров’я», визначені основні критерії психічного здоров’я дитини. Обґрунтовується взаємозв’язок між психічним здоров’ям і психологічним здоров’ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров’я особистості дитини. Надані характеристики психічного здоров’я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров’я. Встановлені базові потреби дитини як чинники психічного здоров’я особистості. Встановлено, що психічно здорова дитина орієнтована на саморозвиток і самоактуалізацію. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми психології uk_UA
dc.subject психічне здоров’я uk_UA
dc.subject психологічне здоров’я uk_UA
dc.subject саморозвиток uk_UA
dc.subject самоактуалізація uk_UA
dc.title Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу