Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Терещенко Л. | |
dc.contributor.author | Петровська Т. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T09:00:48Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T09:00:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2086 | |
dc.description | Терещенко, Л. А. Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ : Психологія обдарованості. Вип. 15. – Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. – С. 340-348. | uk_UA |
dc.description.abstract | Розглядається поняття «психічне здоров’я», визначені основні критерії психічного здоров’я дитини. Обґрунтовується взаємозв’язок між психічним здоров’ям і психологічним здоров’ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров’я особистості дитини. Надані характеристики психічного здоров’я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров’я. Встановлені базові потреби дитини як чинники психічного здоров’я особистості. Встановлено, що психічно здорова дитина орієнтована на саморозвиток і самоактуалізацію. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні проблеми психології | uk_UA |
dc.subject | психічне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | психологічне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | самоактуалізація | uk_UA |
dc.title | Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |