dc.contributor.author |
Терещенко Л. |
|
dc.contributor.author |
Петровська Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-19T09:00:48Z |
|
dc.date.available |
2019-12-19T09:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2086 |
|
dc.description |
Терещенко, Л. А. Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Том VІ : Психологія обдарованості. Вип. 15. – Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. – С. 340-348. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглядається поняття «психічне здоров’я», визначені основні критерії психічного здоров’я дитини. Обґрунтовується взаємозв’язок між психічним здоров’ям і психологічним здоров’ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров’я особистості дитини. Надані характеристики психічного здоров’я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров’я. Встановлені базові потреби дитини як чинники психічного здоров’я особистості. Встановлено, що психічно здорова дитина орієнтована на саморозвиток і самоактуалізацію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні проблеми психології |
uk_UA |
dc.subject |
психічне здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
психологічне здоров’я |
uk_UA |
dc.subject |
саморозвиток |
uk_UA |
dc.subject |
самоактуалізація |
uk_UA |
dc.title |
Психологічний підхід до визначення поняття «психічне здоров’я» суб’єктів взаємодії в освітньому просторі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |