Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гурова Г. | |
dc.contributor.author | Петровська Т. | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T08:42:34Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T08:42:34Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2085 | |
dc.description | Гурова, Г. Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру / Галина Гурова, Тетяна Петровська // Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності : матеріали II Всеукраїнської наукової електронної конференції (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.). – Київ, 2019. – С. 74-76. | uk_UA |
dc.description.abstract | Традиційна «спеціальна освіта» виявилася не досить спеціальною для аутичних дітей. А освіта для дітей з таким дизонтогенезом вкрай необхідна, адже науково-практичний досвід фахівців з усього світу свідчить про те, що «лікуванням» для таких дітей є навчання. Найважливішим інструментом в процесі інтеграції дітей з розладами аутичного спектру в суспільстві є педагогічний вплив. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку субєктів спортивної діяльності | uk_UA |
dc.subject | аутизм | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічна корекція | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | тренування | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |