Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гурова Г.
dc.contributor.author Петровська Т.
dc.date.accessioned 2019-12-19T08:42:34Z
dc.date.available 2019-12-19T08:42:34Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2085
dc.description Гурова, Г. Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру / Галина Гурова, Тетяна Петровська // Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності : матеріали II Всеукраїнської наукової електронної конференції (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.). – Київ, 2019. – С. 74-76. uk_UA
dc.description.abstract Традиційна «спеціальна освіта» виявилася не досить спеціальною для аутичних дітей. А освіта для дітей з таким дизонтогенезом вкрай необхідна, адже науково-практичний досвід фахівців з усього світу свідчить про те, що «лікуванням» для таких дітей є навчання. Найважливішим інструментом в процесі інтеграції дітей з розладами аутичного спектру в суспільстві є педагогічний вплив. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку субєктів спортивної діяльності uk_UA
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject психолого-педагогічна корекція uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject тренування uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу