dc.contributor.author |
Гурова Г. |
|
dc.contributor.author |
Петровська Т. |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-19T08:42:34Z |
|
dc.date.available |
2019-12-19T08:42:34Z |
|
dc.date.issued |
2019-10 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2085 |
|
dc.description |
Гурова, Г. Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру / Галина Гурова, Тетяна Петровська // Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності : матеріали II Всеукраїнської наукової електронної конференції (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.). – Київ, 2019. – С. 74-76. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Традиційна «спеціальна освіта» виявилася не досить спеціальною для аутичних дітей. А освіта для дітей з таким дизонтогенезом вкрай необхідна, адже науково-практичний досвід фахівців з усього світу свідчить про те, що «лікуванням» для таких дітей є навчання. Найважливішим інструментом в процесі інтеграції дітей з розладами аутичного спектру в суспільстві є педагогічний вплив. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку субєктів спортивної діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
аутизм |
uk_UA |
dc.subject |
психолого-педагогічна корекція |
uk_UA |
dc.subject |
діти |
uk_UA |
dc.subject |
тренування |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічні аспекти проведення спортивних занять та тренувань серед дітей з розладами аутичного спектру |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |