Корекція комунікативних навичок та поведінки дітей з розладами аутичного спектру засобами фізичних вправ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петровська Т.
dc.contributor.author Гурова Г.
dc.date.accessioned 2019-12-19T08:24:13Z
dc.date.available 2019-12-19T08:24:13Z
dc.date.issued 2019-10
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2084
dc.description Петровська, Т. Корекція комунікативних навичок та поведінки дітей з розладами аутичного спектру засобами фізичних вправ / Тетяна Петровська, Галина Гурова // Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку суб’єктів спортивної діяльності : матеріали II Всеукраїнської наукової електронної конференції (м. Київ, 22 жовтня 2019 р.). – Київ, 2019. – С. 62. uk_UA
dc.description.abstract У ході дослідження комунікативної та дезадаптивної поведінки дітей з розладами аутичного спектру з’ясовано, що спеціально організована рухова активність є одним із факторів, що спричиняє корекцію показників комунікативної поведінки та зниження показників дезадаптивної поведінки, за умови, що обраний вид рухової активності викликає позитивні афективні реакції у дитини. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми психолого-педагогічного супроводу та розвитку субєктів спортивної діяльності uk_UA
dc.subject аутизм uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject комунікативні навички uk_UA
dc.subject психолого-педагогічна корекція uk_UA
dc.subject скеледром uk_UA
dc.title Корекція комунікативних навичок та поведінки дітей з розладами аутичного спектру засобами фізичних вправ uk_UA
dc.type Abstracts uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу