Стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Футорний С. М.
dc.contributor.author Носова Н. Л.
dc.contributor.author Коломієць Т.
dc.contributor.author Бишевець Н. Г.
dc.date.accessioned 2019-11-11T10:33:12Z
dc.date.available 2019-11-11T10:33:12Z
dc.date.issued 2017-01-26
dc.identifier.issn 2391-8306
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1924
dc.description Футорний С. М., Носова Н. Л., Коломієць Т., Бишевець Н. Г. Стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років / С. М. Футорний, Н. Л. Носова, Т. Коломієць, Н. Г. Бишевець // Journal of Education, Health and Sport. – 2017. – Vol.7.– № 3. – С. 803 – 818. uk_UA
dc.description.abstract Виявлена негативна тенденція до збільшення частки дітей 5-6 років із порушеннями постави. За даними літератури з’ясовано, що батьки мають низький рівень компетентності з питань формування та корекції постави у дітей. Рівень готовності вихователів до здоров'яформуючої діяльності у ДНЗ щодо формування просторової організації дітей дошкільного віку не висвітлено у доступних літературних джерелах. Мета статті – встановити стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років у ДНЗ. У дослідження прийняло участь 7 експертів, які безпосередньо займалися питаннями просторової організації дітей молодшого шкільного віку, 11 вихователів та 94 батьків дітей з порушеннями постави. Як експерти, так і вихователі вказують на необхідність удосконалювати процес фізичної реабілітації дітей 5-6 років з порушеннями постави у ДНЗ. Встановлено, що вихователі контролюють позу дітей на заняттях, однак за позою дитини під час виконання домашніх завдань батьки або не слідкують взагалі, або слідкують від випадку до випадку. На думку експертів перенасиченість навчальних планів з питань інтелектуального розвитку дітей є негативним чинником, що не сприяє ефективній профілактиці порушень постави дітей. Вихователі переконані, що лімітуючим чинником є відсутність відповідних методичних матеріалів. І вихователі, і батьки виявили готовність використовувати здоров'яформуючі технології, направлені на формування і корекцію порушень постави у дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Journal of Education, Health and Sport uk_UA
dc.subject постава uk_UA
dc.subject порушення uk_UA
dc.subject формування uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.subject вихователі uk_UA
dc.subject експерти uk_UA
dc.subject технології uk_UA
dc.subject заходи uk_UA
dc.title Стан проблеми формування та корекції постави дітей 5-6 років uk_UA
dc.title.alternative The state of the problem of the formation and correction of the posture of 5-6 year-old children uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись