Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Забалдіна Ю.
dc.date.accessioned 2019-11-07T10:04:05Z
dc.date.available 2019-11-07T10:04:05Z
dc.date.issued 2013-11
dc.identifier.citation Забалдіна, Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи / Ю. Б. Забалдіна // Ефективна економіка : електронний журнал. ─ 2013. ─ № 11. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1875
dc.description Забалдіна, Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи / Ю. Б. Забалдіна // Ефективна економіка : електронний журнал. ─ 2013. ─ № 11. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються базові критерії та моделі сегментації, що використовуються в практиці туристичних дестинацій, а також переваги та недоліки апріорного й апостеріорного підходів до сегментації ринку туристичних дестинацій. Автор наполягає на думці, що процес сегментації ринку повинен визначатись стратегічними імперативами дестинації, проте обов’язковим є врахування суб’єктивних критеріїв поділу ринку uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Ефективна економіка uk_UA
dc.subject туристична індустрія uk_UA
dc.subject ринок послуг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject сегментація uk_UA
dc.title Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись