dc.contributor.author |
Забалдіна Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2019-11-07T10:04:05Z |
|
dc.date.available |
2019-11-07T10:04:05Z |
|
dc.date.issued |
2013-11 |
|
dc.identifier.citation |
Забалдіна, Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи / Ю. Б. Забалдіна // Ефективна економіка : електронний журнал. ─ 2013. ─ № 11. |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1875 |
|
dc.description |
Забалдіна, Ю. Б. Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи / Ю. Б. Забалдіна // Ефективна економіка : електронний журнал. ─ 2013. ─ № 11. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються базові критерії та моделі сегментації, що використовуються в практиці туристичних дестинацій, а також переваги та недоліки апріорного й апостеріорного підходів до сегментації ринку туристичних дестинацій. Автор наполягає на думці, що процес сегментації ринку повинен визначатись стратегічними імперативами дестинації, проте обов’язковим є врахування суб’єктивних критеріїв поділу ринку |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Ефективна економіка |
uk_UA |
dc.subject |
туристична індустрія |
uk_UA |
dc.subject |
ринок послуг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
сегментація |
uk_UA |
dc.title |
Сегментація ринку туристичних дестинацій: апріорний та апостеріорний підходи |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |