dc.description.abstract |
Обґрунтовано, розроблено та апробовано організаційно-методичні умови фізичного виховання старшокласників в закладах загальної середньої освіти різного типу. Розроблені умови передбачають мету, завдання, принципи, засоби, форми та методи, критерії ефективності. Особливістю запропонованих організаційнометодичних умов фізичного виховання є: врахування побажань та мотивів учнів, щодо вибору модулів з фізичного виховання; оцінювання фізичної підготовленості за індивідуальним прогресом досягнень; впровадження накопичувальної системи бонусів, які отримуватимуться за роботу в спортивних гуртках, самостійні заняття та активність на уроках фізичної культури; проведення теоретичних занять щодо належного рухового режиму, оптимальної фізичної підготовленості, ведення здорового способу життя; запровадження сучасних, цікавих фізкультурноспортивних заходів у позанавчальний час для підвищення мотивації до регулярних занять фізичними вправами. Результати дослідження засвідчили позитивні та достовірно підтверджені зміни у певних тестах фізичної підготовленості, фізичного здоров’я, мотивації до занять фізичною культурою та руховій активності. |
uk_UA |