Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жукова Г.
dc.date.accessioned 2019-10-24T07:37:42Z
dc.date.available 2019-10-24T07:37:42Z
dc.date.issued 2019-08
dc.identifier.citation Жукова, Г. В. Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 10(1-2) : Гуманітарні науки. – К., 2019. – С. 25-34. uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1752
dc.description Жукова, Г. В. Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 10(1-2) : Гуманітарні науки. – К., 2019. – С. 25-34. uk_UA
dc.description.abstract Основним завданням академічної освіти є підготовка фахівців, створення і розвиток відповідного професійного напряму науки, розвиток теорії і практики навчання. Відповідно, сучасні тенденції філософії та педагогіки, академічна освіта, як і раніше, залишаються актуальними і затребуваними, підтримуються як державними, так і недержавними установами. Але звичайне навчання може бути творчим, не відірваним від проблем реального життя, що розглядається як збереження традицій, тенденцій і змін, характерних для масової освіти. Прагнення відкинути досягнення і нові рішення, що відповідають вимогам сучасності, сприяють застою в освітній думці. Позаакадемічна освіта орієнтована на багатовимірне інтуїтивне відпрацювання професійних моделей, що вирішується через реалізацію, орієнтацію в цілісній дійсності і поступальне поєднання пізнання фаху і професійну діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітній дискурс : збірник наукових праць uk_UA
dc.subject освітнє середовище uk_UA
dc.subject позаакадемічна освіта uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject професійний вибір uk_UA
dc.subject підготовка фахівців uk_UA
dc.title Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу