dc.contributor.author | Жукова Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T07:37:42Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T07:37:42Z | |
dc.date.issued | 2019-08 | |
dc.identifier.citation | Жукова, Г. В. Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 10(1-2) : Гуманітарні науки. – К., 2019. – С. 25-34. | uk_UA |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1752 | |
dc.description | Жукова, Г. В. Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 10(1-2) : Гуманітарні науки. – К., 2019. – С. 25-34. | uk_UA |
dc.description.abstract | Основним завданням академічної освіти є підготовка фахівців, створення і розвиток відповідного професійного напряму науки, розвиток теорії і практики навчання. Відповідно, сучасні тенденції філософії та педагогіки, академічна освіта, як і раніше, залишаються актуальними і затребуваними, підтримуються як державними, так і недержавними установами. Але звичайне навчання може бути творчим, не відірваним від проблем реального життя, що розглядається як збереження традицій, тенденцій і змін, характерних для масової освіти. Прагнення відкинути досягнення і нові рішення, що відповідають вимогам сучасності, сприяють застою в освітній думці. Позаакадемічна освіта орієнтована на багатовимірне інтуїтивне відпрацювання професійних моделей, що вирішується через реалізацію, орієнтацію в цілісній дійсності і поступальне поєднання пізнання фаху і професійну діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітній дискурс : збірник наукових праць | uk_UA |
dc.subject | освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | позаакадемічна освіта | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | професійний вибір | uk_UA |
dc.subject | підготовка фахівців | uk_UA |
dc.title | Сучасні наративи явища позаакадемічної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |