Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жукова Г. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-24T07:36:33Z | |
dc.date.available | 2019-10-24T07:36:33Z | |
dc.date.issued | 2018-12 | |
dc.identifier.citation | Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. | uk_UA |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1751 | |
dc.description | Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. | uk_UA |
dc.description.abstract | Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фундаментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітній дискурс : збірник наукових праць | uk_UA |
dc.subject | позаакадемічна освіта | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |