dc.contributor.author |
Жукова Г. |
|
dc.date.accessioned |
2019-10-24T07:36:33Z |
|
dc.date.available |
2019-10-24T07:36:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-12 |
|
dc.identifier.citation |
Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1751 |
|
dc.description |
Жукова, Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності / Г. В. Жукова // Освітній дискурс : збірник наукових праць. Вип. 8(9-10) : Філософські науки. – К., 2018. – С. 71-79. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Основними принципами позаакадемічної освіти, відповідно досліджень вітчизняних та зарубіжних вчених та українських державних програм є: орієнтація навчання на задоволення актуальних потреб його суб'єктів; зв'язок з практикою, який проявляється в спрямованості на здобуття життєвих навичок і підготовку до активної участі в житті суспільства; наявність мобільних гнучких програм, індивідуальних освітніх стратегій, спрямованих на вираження, прийняття і повагу індивідуальних особливостей. Фундаментом позаакадемічної освіти є діяльнісна парадигма, яка висуває в якості головної мети розвиток особистості учня на основі освоєння універсальних способів діяльності, подолання консервативних відносин в освіті, зростання креативності, орієнтованої на інновації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Освітній дискурс : збірник наукових праць |
uk_UA |
dc.subject |
позаакадемічна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітня діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |