Споживання туристичного продукту в умовах цифрових технологій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабушко С. Р.
dc.contributor.author Попович С. І.
dc.date.accessioned 2019-04-25T13:29:04Z
dc.date.available 2019-04-25T13:29:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1622
dc.description Бабушко С. Р. Споживання туристичного продукту в умовах цифрових технологій / С. Р. Бабушко, С. І. Попович // Регіональна політика: історія, політико-правові засади, ахітектура, урбаністика: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., (23 листопада 2018 р., м. Київ, КНУБА). – В 2-х ч. – Ч. І. – Київ-Тернопіль: Бескиди, 2018. – С.170-176. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано використання ІКТ у споживанні туристичного продукту, яке компанія Google назвала "цифровою подорожжю"; розглянуто її 3 етапи: до подорожі; під час подорожі; після подорожі; розкрито особливості використання цифрових технологій на кожному із етапів на конкретних прикладах. Доведено, що етап після подорожі у сучасних умовах набуває все більшої вагомості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Регіональна політика: історія, політико-правові засади, ахітектура, урбаністика: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., (23 листопада 2018 р., м. Київ, КНУБА) uk_UA
dc.subject туристичний продукт uk_UA
dc.subject споживання uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Споживання туристичного продукту в умовах цифрових технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись